Impressions dels alumnes nous a primer

,


Hola em dic Erik Santiago i soc nou a l’Anunciata. El que més m’ha agradat de l’escola han sigut els companys i les companyes: són una classe molt simpàtica i tranquil·la. De vegades, però, es molt cridanera i xerraire. També el que m’ha agradat han sigut els professors que ens han tocat. Tots són molt simpàtics. 




Hola sóc el Ramón i aquest any he arribat a l’escola Anunciata, i el que més em va agradar al principi va ser el pati i també el gimnàs, l’ordre i les classes, com estan organitzades.
Els professors t’ho expliquen tot moltes vegades perquè ho puguis entendre. Dels companys també estic molt content, he fet molts amics.



Hola em dic Nil Bonany i sóc nou a l’escola Anunciata. És una bona escola perquè et diverteixes amb els alumnes professors,  etc.
El que més m’ha agradat ha estat el gimnàs, el pati, el menjador i sobre tot els alumnes i les hores de classe.
Segur que es el millor col·legi del món